Mitt nya liv

Nu har jag borjat mitt nya liv... Haller en strikt (!!) diet. Far inte ata ost, chips, choklad eller andra hemska fettiga snacks.. Har hitills hallt den i nastan 2 veckor vilket ar ett rekord.. Visst abstinensen satter in ratt ofta, speciellt nar man ar bakfull. Men inte nog med det. Har aven gymmat lite i mitt eget lilla gym! Fick pa alla hjartans dag av pojken min. Forsoker halla mig 20-30 min om dagen... Gar val lite si och sa.. Men dundrar man pa i bott med ipoden sa funkar de allt! :D



I nya lagenheten gar det jattebra! Har bott har sedan 7e November tror ja det ar nu. Borjar fa allt iordning, men ingen bradska med det inte. Efter sommaren tankte vi kanske leta efter nagot lite storre. Just nu ar vart andra sovrum lite for litet for att ha som gastrum sa vi har det som en enda stor garderob nu! :D
Vardagsrummet/koket ar av en amerkansk oppen plan med fint rott kakel... Stora arbetsyter men med dock bara 6 skap for mat, kastruller och tallrickar m.m...
Lagenheten ar helt nybyggd, vi ar dom forsta som bor har.. Darav den dyra hyran.. I svenska kronor ar det typ 8000:- plus rakningar..
Sa fort vi orkat stada ordentligt sa kommer de komma upp lite bilder av den.

Annars sa flyter allt pa helt galant.. Jobbet ar helt ok, bara vart ratt mycke pa sistonde. Vi har en personal kort och far jobba hacken av oss ganska ofta. Kanns som om det ar 24timmars skift hela tiden ja har. Haller pa och avslutar mitt intruduktions-pack nu ocksa. Allt det pappersarbetet har tagit ungefar 2 manader.. Men sa fort ja lamnat in den sa far ja loneforhojning sa det blir gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0