digging....and potting....digging...and potting...

Nu ar ja precis hemkommen fran annu an dag pa jobbet.
Var en tidig morgon, borjade redan vid 8.. Sa de var bara att hjalpa forsta klienten upp ur sangen o fixa med hushallsarbete och allt annat ja gor... Mellan klockan 14-16 var de musik-verkstaden... Varje onsdag som galler.. Hatar och fa den pa mina skift! Da vet man att man alltid lamnar jobbet med en huvudvark... Idag fick vi halla pa o banka med pinnar och grenar och upprepa "digging...and potting" typ sisodar 10 000 ggr under 50 min, Mycket underhallande och underbart for bade oronen och humoret!  ...eller inte......
Taxichaufforen glomde aven bort o hamta mig efterat sa fick vanta 40 min pa han....

Men nu ar ja hemma, kikar lite i Ann Summers katalogen som ja hade bestallt.. Har precis slangt in lite chips och kryddad kyckling i ugnen ocksa! Tror ja exploderar utav hunger snart! Inget och sma-ata pa heller forutom en burk med makrill.. sa jag tror det far vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0