Det värsta du kan säga till polisen

  • Är inte du den där killen från Village People?
  • Jag kan inte ta fram mitt körkort om du inte håller min öl.
  • Ursäkta konstapeln, jag visste inte att min radardetektor var avstängd.
  • Du borde bötfälla min opålitliga farthållare istället.
  • Om jag visste att du stod där skulle jag aldrig kört så fort.
  • Har du fyllt din kvot nu? Nöjd?
  • Du måste ha kört minst 180 för att hinna ifatt mig.
  • Jag trodde att man var tvungen att vara i god fysisk form för att bli polis.
  • Fortkörning är ett abstrakt begrepp, tycker du inte?
  • Okej, jag körde lite för fort och du tog mig - vad säger du om bäst av tre?
  • Jag tänkte bli polis en gång, men jag bestämde mig för att gå ut gymnasiet i stället.
  • Du ska väl inte kolla i bagageutrymmet?
  • Är det sant att folk blir poliser för att de är för dumma för att jobba på McDonalds?
  • Tack konstapeln! Den förre konstapeln gav mig också bara en varning.
  • Vet du varför du stannade mig? Okej, det är bra att en av oss vet det.
  • Jag försökte hålla trafikrytmen. Ja, jag vet att det inte fanns någon bil i närheten, men det visar ju bara hur passlångt fram de var.
  • Vad menar du med "Om jag har druckit?". Det är ditt jobb, det skall du veta.Jag betalar faktiskt din lön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0