vi slanger in en "dagens" ocksa tycker ja....

Dagens humör: Helt bra!
Dagens mående: Bra, lite magont bara
Dagens borde: Diska
Dagens frisyr: Hast-svans
Dagens klädsel: 3kvarts jeans och vit topp med nat gratt monster pa
Dagens gjort hittills:  Tittat pa BigBrother och klunkat kaffe
Dagens planer: Ga ner till jobbet och jobba
Dagens materiella vill ha: Ett fullt konto fyllt med pengar
Dagens längtan: SVERIGE saklart
Dagens fundering: Hur de kommer ga pa mitt mote med ena chefen om min tid har hitills
Dagens beroende: Kaffe och cigg
Dagens tråkigaste: Att ja vakna tidigt och gick upp o vanta pa brevbararen och sa kom de inge paket till mig.
Dagens tidning: Ingen hitills
Dagens låt: Ingen hitills men de blir iPoden till jobbet med lite Korn :)
Dagens ovanligaste: Att vi stada igar men de e redan stokigt igen!
Dagens ros: Den gar till manga!

Kommentarer
Postat av: lina

haha..JA manet va ordet ja flog efer. eh. flog efter..for efter? ja vet inte....=P men tack iaf =D aaaantligen kan ja lasa din blogg. vet inte om de e datorerna de varit fel pa som ja suttit vid men har bara kunnat lsa dina komentarer o inte gatt till din sida. men nu sa1 gott att kunna va me o kika in lite i ditt liv =) ja smaaaalter bort.....sa jevla varmt. fan va ja klagar jamt. soligt- jobbigt regnigt-surt. aja aldrig nojd som flickan sa=P hursomhelst, las min blogg- JA DRACK MIN FORSTA KAFFE idag!!! sa nu kan ja komma o ta en kaffe (o en cigg givet) me dej i england nan dag! haha. puss baby!

2008-07-03 @ 15:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0