solsken ;)

Dagens humör: Bra
Dagens mående: Lite trott men annars bra
Dagens borde: Stada o diska
Dagens frisyr: Lite slarvigt uppsatt
Dagens klädsel: En guld-beige enkel klanning
Dagens planer: Sola
Dagens materiella vill ha: En tragdard
Dagens längtan: Till sverige!!!!!
Dagens fundering: Ska ja va snall o stada eller lamna de at pojk igen
Dagens beroende: Kaffe och cigg hittills
Dagens tråkigaste: Att ja vakna ganska tidigt
Dagens tidning: Ingen annu
Dagens låt: Bara lite tv i bakgrunden
Dagens ovanligaste: Mejla Rob och forsoka me en re-union
Dagens ros: Cecilia min Stjarna!


Da sitter man har igen da och forsoker blogga litegranna!

Nar ja va pa jobbet i lordags kvall sa fick ja ett roligt telefonsamtal.

Rob som var varan mentor nar ja va o volontera i malvern varen-05. Helt random.

Sist ja snacka me han va genom sms typ 2 ar sen, Lite kul...

Vi ska forsoka o fa hit thomas, karim och kanske nan mer pa en re-union. Upp och festa i bath pa en langhelg! :D
Riktigt roligt!!
Och efter jobbet igar motte pojk upp mig och vi gick ner till castle green och lag o solade lite, sen blev de barrels och 2 ol i solen... Har allt fatt en hel del farg... Men blir ju sa less pa att vi inte har en tradgard de gar att sitta i.
Sa fort solen natt var ytterdorr far ja val satta mig dar pa harda stenar och bara hoppas pa att de inte ar nagra snorungar ute och leker som kan tankas spana in mina bomber..
Orka ga hela vagen ner till stan i 25min bara for att ligga i solen.. och va hander om ja blir pissnodig? Hmmm inge bra!

Nee nu ska ja slanga ivag ett mejl till Rob... Tjo Hejj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0