idag

Annu en tidig morgon, ar sa trott sa de gor inte i magen.. Kommer bli en lang dag idag ocksa..
Forst blir de jobbet 8-1.. sen ett mote pa kontoret gallande mitt introductions-pack som ja inte kommit nat langre pa... Far huvudvark sa fort ja ens forsoker o har nastan gett upp..
Vill bara ha allt de klart sa ja kan fa min loneforhojning!
Efter det blir de lite shopping, klader+mat...
Taxi hem och stada ugnen lite fort o slanga i mig nat i mat-vag..
Och sen ikvall blire krogen och nagra ol for att fira chris i efterskott som fyllde 40 for typ en manad sen..
I present har ja o pojk kopt en anti-rynk kram och en actionfigur med jesus! :)
Forhoppningsvis blir inte kvallen sa sen for ja langtar redan efter min kudde nat sa oerhort mycket!!
Och helgen darefter bestar av 2nattskift och sen ar ja antligen ledig i Xantal dagar!
Ser ja mycke fram emot..
Ha en trevlig dag allihopa!
Tjoo Hejj!

Kommentarer
Postat av: älinpälinälinpälin

kan inte du skriva ö,å eller ä? :O www.flowersarebeautefulsoareyou.blogg.se

2008-06-04 @ 08:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0