God Afton...

...gott folk !

Idag ar det tisdag och ja var uppe tidigt imorse pa jobbet, borjade redan klockan 8.
Lang dag pa jobbet. Slutade klockan 3.
Nya routern till bredbandet kom idag me. Pa tiden for det kranglar en massa med att hitta vart tradlosa abbonemang eller vad de heter. Sa pojk far koppla in det sen nar han kommer hem fran cricketten. Hans tur for ja fixa det forra gangen!
Smart blond!
Han hade aven hamtat ut 7 paket fran posten till mig med mer grejjor fran eBay.
Uuunderbart! Helt nyfiken pa vad som kommit idag!
Far val ta o prova alla klanningar o toppar nan dag och plata mig sjalv och lagga upp bara for att bevisa att aven ja kan va lite kvinnlig ibland o ha pa mig klanning och hogklackat! :)

Haromdagen kom aven min massage-dvd ja bestallde. Nastan 1 timmes instruktion om hur man ger en bra massage.
Vi provade den allt igar med rokelse tant! Jatteskont..
Ska se om ja kan snika till mig annu en lang massage ikvall igen..
Jag haller tummarna!

Imorgon ar de jobb igen och ett 23timmars skift! Roligt roligt!
Helgen blir relativt lugn pga av ett uttomt konto (tack vare ebay)
Lite bira i soffan framfor BigBrother och CSI.. de e livet de..

Och nu ar de aven mindre an en manad kvar till sverige-resan.. Varfor maste tiden ga sa sakta sa har i slutet??

Vi avslutar med en liten "Dagens" ....

Tjoo Hejj !!

Dagens humör: Bra
Dagens mående: Samma som ovanstaende
Dagens borde: Diska
Dagens frisyr: Hast-svans
Dagens klädsel: Mjukisbrallor och tshirt
Dagens gjort hittills: Jobbat, latat mig, last, surfat, tittat pa tv, atit fisk och potatismos
Dagens planer: Ta det lugnt
Dagens materiella vill ha: Alla mina ebay-kop har NU
Dagens längtan: SVERIGE
Dagens fundering: Varfor gar tiden sa langsamt
Dagens beroende: Kaffe, cigg, dator
Dagens tråkigaste: Ensamt och va sjalv hemma
Dagens tidning: More, Daily Star, OK, Heat (blev en hel del skvaller-lasning)
Dagens låt: Playlistan pa iPoden
Dagens ovanligaste: Inget hittills
Dagens ros: Nara och kara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0