BT e skiiiit

Hejj hejj igen!

Har legat och halv-sovit i xantal timmar nu och tittat pa gamla avsnitt fran bigbrother2006.
Lite smakul iochmed att ja aldrig foljde det hemma i sverige..
Eller ja, var ju inte dar da, annars hade jag nog gjort det... hmmzz...
BigBrother har nere nu ar iaf helt okej i ar.. En deltagare blev utslangd igar for att hon mobba och hota alla..
Acklig bitch var hon...
Men men, nu kan man fortsatta titta igen utan att trycka pa "mute" knappen hela tiden.

Mitt skift va helt oki, mathandlingen lite jobbig bara..
Alltid jag som lyckas va pa skift nar den ska goras..
Hande en liten incident nar ja skulle sluta ocksa med en av mina klienter som vi hoppas inte upprepas..
Lilla pojken!

Nu ligger ja bara i soffan och ar allmant forbannad pa att nya internet-hubben fortfarande inte funkar och dom som jobbar pa BT med att ta emot stackars kunders samtal ar helt korkade i huvvet och inte hjapler till for 5 ore!
Seriost klagomal pa vag!!!
Och pojk lagar mat, flask-kotletter, stekta potater och berne! Mumma det!

Kopte aven varldens sotaste skor pa eBay... rosa playboy med en liten klack.. :)
Vill att dom ska komma nu!
Aven min svenska bikini kom idag. Pa tuttarna ar de svenska flaggan och pa rumpan star de "sweden".
Problemet e bara att den ar extremt liten, tacker natt och jamt en brostvarta! Sexie bejbie!!
Kanske inte nat man direkt har pa sig nere pa beachen!

Men men, nog om mig, hur e de me dig????


Kommentarer
Postat av: daddy

what abt the bernauise sause ???

where did it arrive from !!!



if u have the powder, very very easy



a dad need to send the powder

2008-06-20 @ 17:50:21
Postat av: mammy

You are lucky!

Do you need more powder?

Your father had learn scale potatoes very good, I´m lucky to

2008-06-20 @ 17:54:37
Postat av: mam

Puss puss

vill se er här snart

Puss & Kram igen

mamma

2008-06-20 @ 22:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0