Resan hit

Nu befinner ja mig antligen har :)
Sa ja tankte blogga lite granna om resan hit..

Alarmklockan ringde 5.30. de var verkligen inge kul!
Satt bara och klunka kaffe och sprang runt o va allmant paranoid over packningen o allt annat.
Gjorde liten matsack!
Och sen sa stod taxin och knacka pa fel dorr kl7 pa morgonen...
Han hitta inte vart hus, vilket ar forstaligt. Sa vi fick springa ut ur labyrinten och ner till stora vagen.
Hann fram till tagstationen itid. Ca 2 timmars trakig tagresa....
Sen blev det ett litet tag till internationel och sen typ en sparvagn som gar uppe i luften over till terminal1.
Rokte forsta ciggen pa 3 timmar som va underbar!
Gick ivag till terminal2 och tog en cappuchino i CostaCoffee.
Vem ser vi da som kommer ut och ser helt grinig fran arrivals precis bredvid??!!
Jeremy Clarkson fran Top Gear! :P wiiehoo!
Celebrity-spotting, me like!

Efter sa checka vi in vaskorna. Det va den lattaste vaska ja nansin flugit med.. 13 kg.!
Faen va bra ja borjar bli pa att packa.
Sa sprang vi ut och kedjerokte 3 cigg och gick sen upp till securityn.
Rupert borja pipa, ingen visste varfor.. Som synd va sa tog dom inte fram dom vita plasthandskarna och bad han boja sig framat.. Hade faktist vart en rolig borjan pa semestern isafall..
Min dator va ja tydligen scanna for sig sa fick packa om hela handbagaget och stalla mig sist i kon igen... Kuuul..
Men val igenom dar sa blev de mycke vantan. Planet var forsenat.
"Gate will come in 5 min" sa stod det i hela 40 MIN!
Sa nastan en timme senare fick vi antligen boarda...
Resan gick helt ok..  halvsov litegranna..
Och ca 2 timmar senare anlande vi i Skavsta, Sthlm.

Var hemskt trotta nar vi kom hem igar sa de blev bara att muta Sebastian att ga till Lillemors at oss...
Estrella Dillchips! Underbart!
Och sa titta vi pa dalig tv och skratta at reklamerna!

Idag borjar de.. ska fixa svenskt simkort, ordna upp mitt bankkort och traffa friendsen! :):):)
Cant wait!

Kommentarer
Postat av: cicci

haha åkte åxå det där tåget "uppe i luften" vid flygplatsen. coolt!

2008-07-16 @ 11:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0