liten uppdatering...

Vill aven hanvisa till pojkvannens blogg...
Han har ocksa bloggat en massa om semestern hittills och lagt upp en massa bilder :)

http://rupertlawrence.blogg.se/

Enjoy!

Och sa slanger ja in en "dagens" ocksa:

Dagens humör: Jattebra
Dagens mående: Helt ok, bara lite trott
Dagens borde: Sortera mina grejjor
Dagens frisyr: Hast-svans
Dagens klädsel: Jeans shorts o tshirt
Dagens gjort hittills: Matat brevduvan en massa och allmant latat mig
Dagens planer: Traffa vannorna
Dagens materiella vill ha: Lagenhet har i staden kanske :)
Dagens längtan: Lite sugen pa chokladbollar faktist
Dagens fundering: Nar man ska dra till andra staden
Dagens beroende: Vanliga, kaffe, cigg o data
Dagens tråkigaste: Att ja e trott o inte har mycke energi.. och sa ryggont
Dagens tidning: Dass-tidningen
Dagens låt: Har inte bleve nat sant an
Dagens ovanligaste: Att Eveline kom forbi o Hejja igar :)
Dagens ros: Till vannerna saklart!!!

Kommentarer
Postat av: sara

Tack så mkt gumms.. hur är de med dej?

2008-07-21 @ 17:47:34
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: cicci

Heeej! skäms lite, men jag somnade tidigt igår. Hörde att tfn ringde innan, men var i duschen, glämde kolla den, och somnade ca 20.30 av misstag :( Men idag. vad händer idag?? Å då ska jag va med :P kommer ni inte på nåt är ni välkommna till mig.

2008-07-22 @ 06:37:09
Postat av: sara

aa okej skönt det med lite semester :D här e det bara fint :) våntar på att jimmy ska ha semester bara hehe men det är 3 veckor kvar änn:P

2008-07-22 @ 21:44:06
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0