Helgens bravader

Soo...36 timmar senare o bakfyllan e botad sa jag kan skriva i lilla bloggen..
Kvallen hemma hos Freaky va jattebra!
Fick lyssna pa hans demo dom gjorde me bandet.. kuuul..
Och ja o cicci satt o snacka en del grejjer som inte ska namnas har.. kuuul..
Drack sisodar 8-9ol... tog taxi till ankaret dar det blev annu en ol.
Hann knappt ta forsta klunken av den innan Cicci drog upp mig pa dansgolvet! Taaack!
Har son angest over mitt dansande att ja tankre inte ens blogga over det eller ens forsta tanka tillbaka pa det...
Sen iaf tyckte val sara att hon behovde spy sa personal holl upp dorr at henne sa hon skulle komma dit i tid..
PINSAMT varre! Sa nu kommer ja inte kunna ga dit pa evigheter heller..
Men men, shit happends!

Gardagen lag vi typ bara i sangen o tog de lugnt. kolla pa 2 "Harold & Kumar" filmer... Helt ok..
Mamma, pappa o didrik akte till motala ocksa.. Sa bara barnen kvar har hemma nu...
Vi aker ner antligen tisdag lr onsdag! Saaa snaaaaart!tiden har gatt sa fort har!

Liten rolig grejj ocksa... i lordags kom en brevduva hit... Den hade flygit fran langt uppe i norr o va pa vag till Goteborg..
(det fick vi ju da reda pa genom att Sara krop pa alla 4 nere i gruset i 20 min tills hon kunde se hela serienumret)
Har matat den me hampafron sa den orkar ge sig av igen snart!
Vantar pa samtalfran agaren som ringt lite da o da for att checka till den...

Nu matse ja springa ut, sag precis nu nar ja skrev om de att nagon skata vart o rort runt i hans fron. Faeeen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0