God Morgon

Nu ar man nyss uppstigen och precis hallt upp dagens andra kaffe och fimpat den andra ciggen!
Solen skiner och det ar varmt! Underbart iochmed att det regnat i 2 dagar!
Fick hem min nya dvdspelare igar, den skulle va multiregion och kunna spela alla mina 4 Dog dvd's med det ville den ju inte anda... sa irriterande... Bara brollopsdvdn funkade...Orka kopa en ny igen!
Igar va ja ledig och sprang runt o plocka och moblera om.. Och gjorde allt de i highheels :)
Bara for att ova mina fardigheter lite infor sommaren nu igen! 
Pa kvallen satt pojk o ja och tittade pa miami ink och planerade vara tattoos. Drack nagra ol (nagra for manga)
Idag borjar ja inte jobba forens kl3 sa det ar gott.. jobbar sen hela helgen, ledig nasta gang pa onsdag.
Dagarna flyter ivag nu innan semestern.. Har aven hittat en liten polsk affar som saljer mina telefonkort sa ska kopa ett sa man kan ringa runt lite och gora planer infor sverige-resan! Om exakt 10 dagar sitter ja i Birmingham och vantar pa mitt flyg! Kan de bli battre??? Da blire skojj! :)


Kommentarer
Postat av: Madelene

hon fick en livmodersinflammation vettu... fast nu är hon pigg som satan igen efter operationen:D

2008-07-04 @ 12:56:32
URL: http://duttisen.blogg.se/
Postat av: cicci

Du är ju aldrig ute på msn :(

2008-07-07 @ 22:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0