allt bara gar fel...

Otur ja har haft senaste dygnet da.
Forst upptacker ja att mitt svenska simkort inte funkar, antagligen for att ja inte laddat pa de under xantal manader...
Sen igar kvall slutar min externa harddsik att fungera.. datorn vill bara inte ta emot den, helt konstigt.. Forlorat alla mina nedladdningar, 60GB av filmer, tvserier och framfor allt, alla mina kort... faaaen!
Och sen imorse nar ja gjorde iordning mina bankgrejjor for att satta in mina besparingar pa mitt svenska konto sa upptackte ja att mitt bankkort inte ar giltigt langre! sedan Maj tydligen!! Underbart!!! Och kontunumret har ja ikke..
Sa de blir o springa runt med kontanter ett bra tag! Och manga av dom, jobbigt... Ska fa en ansokan om nytt kort hemskickat nu med. Krangla med det sen pa nordea, kuuuul! precis hur ja ville spendera min semester!
Plus att engelska pundet gatt ner i varde som faen. Sa fick inte alls mycke nar ja vaxla.. Forra aret lag den pa typ 14 och nu bara pa 11.. Illa gorilla.. sa fran £420 fick ja endast 4700;- Faeen! Hade raknat med typ 6000;-

Nu sitter ja bara och vantar pa att nat mer ska ga fel... Passet springer ja upp och kollar pa en gang varannan timme typ for att va saker pa att det ar giltigt och inte borttappat! Snacka om paranoia!

Ska forsoka slappna av i soffan nu och vanta pa pojk. Sen blire kyckling, ris och currysas. Mumma!
Och fortsatta med den dar attans packningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0