operation: JULKLAPPAR


Nu har ja surfat runt efter en massa presenter till pojken,
Hittat en hel del faktist :) sa ja e jatte nojd!
An sa lange ar 10 bestallda, 2 hemma har redan, 3 som ja ska hamta ut nere pa stan och sen 19 farger till hans modelflygplan som ja ska ga o kopa nu ocksa innan jobbet.
Sen far de nog vara nog hoppas ja!

Har ett mote idag 2-4 sa ska forsoka hinna med allt innan.
Ska aven mota upp han efter jobbet for affarerna ar oppna till 8 ikvall nu innan jul.
Sa vi ska strosa runt lite.. Kolla efter gemensamma klappar vi ska kopa.
Kanske blir nagra biror pa krogen :) Man vet aldrig!

Ha en trevlig eftermiddag allihopa! Spec Figge! :) Grattis igen! ♥

Och cicci o mamma.. Hor av er nar ni vet hur de blir me englands besok..
Maste boka min semester innan den 5e.. vilket ar pa fredag...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej! Jag undrar också när vi ska komma iväg, vet att det inte blir före jul, hade hoppats på innan skolan börjar igen efter lovet, annars får det bli när Didrik har sportlov i februari, ska försöka hinna prata med pappa i helgen om det (han är i Korea nu). Om jag fick bestämma skulle jag åka NU!

KRAM mamma

2008-12-03 @ 14:50:22
Postat av: cicci

ska prata med chefen imorn. han var ikke här idag, men vet att han ska va här imorn :)

2008-12-03 @ 16:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0