MorgonKaffe


GodMorgon!
Hoppas alla sovit lika bra som ja har..
Eller ja, blev vackt nar jourtelen ringde kl1 i natt men de va inte sa farligt.
Idag ska ja ta de relativt lugnt...
Springa runt o plocka o stada lite.. Forsoka tvatta en massa..
Och forhoppningsvis om pojk koper bakplatspapper sa kan ja gora lussebullar senare idag!





Morgon kaffe ar ett maste i stora mangder!




Liten irriterande grej som hande igar ja tankte beratta om.
Kopte en stegraknare i somras som ja tankte anvanda for forsta gangen igar.
Det tar ju ca 1 timma att ga fran mig till kontoret sa va lite nyfiken pa hur manga steg de var.
Sa satte pa mig lilla apparaten nar ja gick hemifran. Nar ja kom hakvvags till Tescos sa var de jamt over 9000 steg. Sen fortsatte ja knalla upp till kontoret.. Nar ja val kom dit sa nollstallde den av sig sjalv innan ja hann hitta. Bara for att jasatte mig ner eller om jackan kom emot reset knappen... Sa irriterande..
Sa nu fick ja inte veta hur manga steg de va dit...
Orka prova igen... Det ar en hemskt produkt nu i mina ogon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0