i-lands problem




Precis stigit upp och det var faktist varmt i lagenheten. Vilket under.
Det varsta ar att nar ja gjorde min forsta kaffe sa markte ja att kaffet var nastan slut.
Men da kom ja pa att tar de slut sa kokar ja svenskt kaffe. De e lugnt..
Men sa upptackte ja ocksa att mjolken nastan ar slut...
Orka ga till affaren nu pa morgonen!!
Sa far nog forsoka halla mig med 3 bra koppar eller fler med snalt med mjolk..
Nu sitter ja med det sista alternativet.. Suck!

Annars sov ja himlans gott i natt.
Sitter o vantar pa brevbararnen nu som kommer med en massa julklappar snart som maste slas in. Sen ska ja plocka lite i lagenheten for imorrn kvall kommer lotti o chris hit o va ska har var julfest... eller bara typ en parodi pa en... Har fortfarande inte hittat mitt saffran.. Himlans jobbigt! Ska se om pojk kan leta ratt pa de ikvall. Annars far ja gora ett nytt forsok med konstigt engelskt... Kommer typ i en plastburk o ser ut som en vanlijstang vast gul.. Hmm...

Nej nu ska ja koncentrera mig pa kaffet mitt!

Kommentarer
Postat av: cicci

tja!! Hopass du fick smset av mig om att ja får ledigt :) ja ringer dig efter 3. puiss

2008-12-05 @ 12:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0