dagens "motto"


 

Biror pa kvallen ar inge bra nar man ska upp tidigt pa morgonen!




Kommentarer
Postat av: cicci

tja. pratade med chefen. läter som om ja får ledigt mån-fre v 9. mån 23 feb till fre. Får slutgiltigt svar imorn, då skickar ja sms så fort jag vet.. men om ja får ledigt, skulle ja inte kunna åka lördag eller söndag v 8 då? puss yiiiha. ps. skriv inte ut nåt i bloggen om detta än. har inte berättat om mina planer för robert. vill veta säkert när och hur innan ja säger nåt :P

2008-12-04 @ 11:44:44
Postat av: cicci

tja. pratade med chefen. läter som om ja får ledigt mån-fre v 9. mån 23 feb till fre. Får slutgiltigt svar imorn, då skickar ja sms så fort jag vet.. men om ja får ledigt, skulle ja inte kunna åka lördag eller söndag v 8 då? puss yiiiha. ps. skriv inte ut nåt i bloggen om detta än. har inte berättat om mina planer för robert. vill veta säkert när och hur innan ja säger nåt :P

2008-12-04 @ 11:45:08
Postat av: Eliten

Checka in vår blogg :D

2008-12-04 @ 11:49:46
URL: http://bloggeliterna.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://www.aftonbladet.se/nyheter/ipred/article3915206.ab

2008-12-04 @ 14:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0