random

Igar kopte vi var multi-media hylla! :)
Lite mindre an va ja trodde den skulle vara, men men, duger i krig!
Ser bara lite tom ut. Vill ha hit alla mina filmer fran Sverige.. sa man kan fylla upp den lite!



Idag har ja bara latat mig i soffan! Kanner mig lite smaseg, typ som om ja har en sjuka pavag! Inge kul alls!
Och vadret ar helt deprimerande, bara regn o rusk, suck!
Saknar sverige och solen vi hade dar borta... Aaaaw....!

Ska forsoka sortera ut alla mina klader snart ocksa.. Har skjutit upp det i Xantal manader nu, orkar inte!

Men nu tankte ja bjuda pa lite random bilder.. haha!
Sa titta o njut... hmzz....ellernat liknande...

<--- Var antenn pa vinden
  <--- Rupert far massage
  <--- Sara plockar skrap
 <--- Var nya fina roda lampa! Varsta skenet i hela rummet!
<--- Min utsikt varje morgon efter att ja gatt upp.
  <--- Lyckad mys-kvall vi hade igar
<--- Fyllekajorna Sara o Lajna vid alla snopp-gubbar
  <--- Snygga valkomstskylten med annu snyggare nyckelring :)
<--- Varldens schnyggast "gardin"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0