Dagen med "D"


Idag ar det dags! For min INTERVJU!

Fast ja maste erkanna att ja inte alls ar nervos...
Ju mer ja tanker pa de, desto mer nervos blir ja. Sa ja har inte funderat eller forberett mig alls.
Blir bast sa. Den ska vara ganska informell, ska mest bara sitta o prata tydligen. Med stora chefen, min huschef och en klient (som ja dock inte kanner eller har jobbat med)
Far ja jobbet sa far ja, far ja de inte sa var de inte menat.
Maste bara vara sjalvsaker och mig sjalv och beratta om mina erfarenheter.
Om ja inte har skrivit tidigare sa kan ja saga att posten ar till att bli volonar-mentor.
Och vem vet bast om vad volontarerna behover och kanner an mig, som varit en sjalv i typ 16 manader.
Plus att ja redan gjort scheman o sant for dom tidigare...

Alla forvantar sig redan att ja ska fa de... Men man vill inte vara for sjalvsaker och sta dar som ett pucko efterat om de inte gick som man trodde.
Men faen va kul, ja hoppas verkligen det!
Gora nat annat sa att inte dagliga jobbrutinen blir den samma.
Plus att nya volontarer kommer och gar, sa man far traffa manga manniskor och forhoppningsvis fa gratis boende sen vart i europa man an aker :)

Min intervju ar 10.30am. Sen blir ner till stan o shoppa lite efter det med pojken.
Var valdigt lange sen ja gick loss i affarerna. Sen kl2pm borjar jobbet.
Gor natten och slutar 12 imorrn. Inte helt fel, med de kommer bli en lang dag...

So wish me good luck :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0