Small things to cheer u up!



Roses are red violets are blue. But a face like yours belongs to the zoo.
Don't feel bad, don't feel blue.
Frankenstein was ugly too!

Skattemyndigheterna har gjort en undersökning som visar att du utför 75 % av
dina samlag bakifrån. Därför ska du från och med Maj år 2009 betala hundskatt.

Pga vargens härjningar i sveriges fårstam är årets ullager för litet.
Din unika hårsamling i anus måste därför klippas & samlas in.
Mvh Ull & Tyg AB

Licking pussy is like playing with the maffia,one wrong move and you are in deep shit.


Aftonbön för ängsliga män: "Kära gud du som rår, se min kuk, som den står.
Giv mig fitta, gud jag ber! Jag orkar ej, runka mer".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0