inkompetenta Sara

Goda nyheter gott folk! :)

Rupert fick jobbet han sokte efter allt! :)
Tjejen som blev erbjuden de forst drog sig ur.. Precis som ja sa att de kunde ske....
Men trodde han mig? Neeeeee!!
Bevisar det att Sara alltid har ratt? Jaaaaa!!

Sa va nere pa stan efter jobbet och kopte fina rosor till honom.
Gula, rosa & orangea (eller hur man nu stavar/sager de)
Aven en gul skjorta, en vit slips och en vit New York tshirt m tryck.
Hade aven kopt ett jattefint kort men ja raka slanga det i en papperskorg i city.
Orkar inte springa ner pa staden igen o rota runt.. haha!
Tankte va lite pysslig o gora ett eget men iomed att de inte blev sa lyckat sist ,sa ger ja upp innan ja ens borjat.
Far helt enkelt forklara i vilken papperskorg de borde ligga sa far han ga och rota runt sjalv om han vill ha de.

Smarta Sara!

Annars da, hmmz, borjade jobbet igar eftermiddag. Helt segt. Och trott va ja i massor!
Men kvallen blev lyckad. Vakna dock jamt innan kl5 imorse. Lat som om grannarna holl pa o flytta runt en massa mobler. Gick inte att sova sa fick bli att ga upp. Satt o pimpla kaffe o zappa pa tvn i 2 timmar innan de va dags att borja jobba.

Aven kopt en Dove kram som ska hjalpa mig me solbrannan. Har redan borjat tappa en massa. Helt jobbigt.
Hoppas bara inte att ja bli helt gul utav den... Oumpa Loumpa!

Kommentarer
Postat av: Malin

Aha ok! Jag har aldrig varit sa langt borta tror jag, fast folk jag pratar med tycker jag har en Welsh dialekt av nan anledning! Hur lange har du bott dar?

2008-08-12 @ 11:24:34
URL: http://duntoffla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0