Godmorgon

Idag ringde klockan tidigt.
Precis nar ja vande mig i sangen o intog battre position sa faen skulle den te o ringa..
Nar ja val kunde ha sovit langre... suck.
Jobbar 8-4 idag.. suck.. Hatar dessa morgonskift. Och sa har vi personal mote dom sista 2 timrarna.
Och sa blir man sa motiverad nar de ar gratt o mulet ute.. regnat under natten o de kommer sakert regna mer under dagen. :( Gar verkligen inte att vanja sig med de engelska vadret.
Och efter jobbet maste ja ivag o matshoppa, ser lite tomt ut i bade kyl & frys.. De enda vi har ar en massa kexchoklad, delfiner, dumle och en massa annat.
Men pojk har forklarat for mig att ja inte kan ata de morgon, middag, kvall... Hmmzz...
GLADJEDODARE!
Aaah, nu blire o fixa haret o dricka nagra mer kaffekoppar innan det ar dags att ga ivag till jobbet..



Dagens mående: Trott med magknip
Dagens borde: Diska
Dagens frisyr: Slarvigt
Dagens klädsel: Jeans & gra top
Dagens gjort hittills: Vaknat, druckit 2 kaffe
Dagens planer: Jobb + matshop
Dagens materiella vill ha: Min harddisk
Dagens längtan: Tills den funkar igen (om den gor de)
Dagens fundering: Nada
Dagens beroende: Kaffe, cigg
Dagens tråkigaste: Att klockan star pa 06:57
Dagens tidning: Ingen
Dagens låt: Ingen
Dagens ovanligaste: Att ja inte somna om
Dagens ros: Ja ger den till mig sjalv idag sa ja piggar upp mig! EGO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0