God Morgon


Idag fick ja min jobbansokan i brevladen. :)

Har precis spenderat xantal timmar med att gora ett schema.
(som var min speciella uppgift for att bevisa min "talang") haha!
Helt krangligt.. Har bara nagra fa timmar kvar att fa in nu.
Sen maste ja bara skriva varfor ja vill ha jobbet och vilka erfarenheter av allt ja har.
Det kommer bli annu krangligare eftersom ja maste formulare mig "fint" (pa engelska)
Fy fy, men tur att man har engelsk pojkvan som kan hjalpa en om de skulle behovas.
Men vill sjalvklart kunna klara de sjalv!
Ego-boost!

Vakna tidigt imorse utav skrikande snorungar som leker pa gatan utanfor, dom har annu inte slutat.
Usch, forsoker tina upp lite bacon och korv i slasken nu me sa ja kan fa nan matbit imig innan jobbet.
Borjar 2.45pm idag. Och jobbar fram tills 3pm imorgon. Laaangt skift igen!

Nee nu ska ja lasa Nuts som damp ner i brevladan!

Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0