God Morgon!

Morgonstund har guld i mun :) haha!

Igar nar ja knalla ner pa staden sa va ja pa ett bra humor o de kandes kul for att ja inte gatt dar pa lange..Och vissa grejjer langs kanten hade forandrats m.m...
Men sen nar ja val kom ner pa staden och knalla runt kandes de helt naturligt och att ja nastan aldrig vart borta pa semestern.. skuumt!
Skulle ta expressen pa mina kort.. men for att fa dom pa 25 min sa maste de va mindre an 60bilder. For att ha dom pa en timma maste de vara mindre an 160st. Sa de sket sig...
Far vanta till kl4 ieftermiddag istallet. Kanske lika bra for annars skulle de bli riktigt dyrt..
Hade ja haft alla mina 214kort pa 25min hade de kostat £53.. Nu blev de bara £10.40...

Efter att ja kranglat med det gick ja bort till favvopuben Grapes.
Dom sa att dom allt hade saknat mig dar och beundrade min solbranna
(som borjar forsvinna i pannan tillomed, jobbigt!)
Tog 2 ol sjalv o loste lite korsord. Sen kom chefen. Hon fick all hennes choklad fran cloetta ja kopte till henne!
Hon blev riktigt glad!
Sen kom aven pojken o joina oss..
Efter nagra mer ol o semester-prat sa kom hennes make. Inte med humoret pa topp da han just vart pa en begravning.
Vi drog bort till Barrels for sista drinken. Ja va trott o drack bara coca cola dar.
Tror de va forsta gangen ja va pa en pub och inte drack alkohol :)
Sen efter de blev de kinesstallet for att kopa en massa pommesfrittes :) Mumma!
Somna snabbt!

Imorse vakna ja kl5 av att ja tappat en oronplugg.. Leta runt som en galning i sangen i 10min innan jam hitta den.
Hade problem att somna om o trottna och gick upp jamt over en timma sen.
Idag blir de att plocka lite mer har i lagenheten, sortera och lagga ratt pa alla mina klader.
Ner pa staden i eftermiddag o hamta ut korten och kopa toapapper. Har anvant en hushallsrulle nu sen vi kom tillbaka fran semestern! Lent o mjukt om rumpan :P

 
All choklad vi har kvar nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0