gardagen

Gud va ja va trotter igar efter jobbet.
Skynda pa som attan under morgonen for att fa allt gjort sa ja kunde sitta ner lite..
Men sa fanns de inget att gora dom sista 3 timmarna sa ja bara satt i soffan och spela solitaire pa ipoden!
Extremt trakigt.
Men sa sag ja en liten babis-igelkott utanfor som lyfte upp modet lite!



Efter jobbet gick ja ner till staden o motte lottie.
Blev att ga till puben o ola litegranna.
Sen kom pojk aven!
Sa att han hade pratat med kvinnan om katterna.
Dom ar pa att vi kan fa dom :)
Far loning nasta fredag sa da blir de forhoppningsvis att hamta o betala for dom pa samma gang!
Ratt dyrt anda. For bagge ar de £50. Men da har dom ocksa haft alla vaccinationer och dom kommer betala for kastreringarna.
Problemet ar bara att dom befinner sig i Ross nu. En bit utanfor.
Vill garna inte ta katterna pa bussen.
Sa maste hora med nan snall sate som har korkort... Hmmz....

Iallafall, blev en hel del ol igar.
Gick hem fran pubben ocksa for en gangs skull.
Nar vi kom hem sa skulle pojken laga mat till mig.
Potatoe wedges & chicken nuggets.
Ja hade varldens huvudvark o va tvungen att lagga mig o vila.
Misstankte att ja skulle somna o han fick strika instruktioner att vacka mig nar maten var klar!
Vilket han inte lyckades med tydligen.
Han beratta i morse att han lekt med mina ogonlock o lappar i evigheter o buttat pa mig utan verkan.
Ja sov som en stock!
Och gott var de ocksa.

Sa nu ar vi inne pa 3 kaffekoppen. Nya wedges o nuggets ligger i ugnen.
Tyvarr sa spelar pojk cricket idag. (sa lange de inte borjar regna, som ja hoppas pa)
Sa for mig blire att sitta hemma i soffan som en eremit! Kul kul!
Laddat ner lite avsnitt fran Bigbrother som ja missat fran veckan sa far val ha de som underhallning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0