Daliga/Bra Nyheter

Daliga nyheter.

1. Rupert fick inte jobbet han sokte. Missa med 2 poang. Tillomed chefen han skulle ha haft var missnojd med beslutet som tagits.. Men som ja sa till honom, det kommer komma upp flera jobb.....

2. Den andra daliga nyheten ar att ja tror ja haller pa o bli sjuk... Halsen gor ont, ja har sma-hosta och magknip om kvallarna. Och ingen energi for 5 ore. Jag hoppas verkligen inte de. Men ja har inte vart sjuk sen forra november sa det ar dags nu...



Bra nyheter:

1. Sara ska soka nytt jobb.. Eller ja, nytt o nytt.. Jag ska fortfarande gora vad ja gor.. men mindre timmar i manaden och istallet koncentrera mig pa nat annat som ja vore PERFEKT for! (i samma organisation)
Vet dock inte om ja tors saga nat innan allt e klart.... Pratade med chefen och min mentor igar och bagge av dom vill att ja ska soka och kunde nastan garantera att ja kommer fa de.. No pressure! Ska fa blanketten sa ja kan gora ansokan. Sen i slutet av denna manad kommer intervjun vara. Och posten kommer borja nan gang i september,

2. Den andra bra nyheten ar att ja har blivit nominerad till nagot ocksa.. Men de kan ja inte saga vad det ar for ja borde inte ens veta om de. Orsaken att ja gor de  ar bara for att pojk inte kan halla saker hemliga fran mig.
Men de e inte sa stor chans att ja vinner de.. Vet inte ens hur manga som ar nominerade... Det handlar liksom om hela stadetneller regionen. Men de var iaf hans mamma som nominerade mig ca 7 veckor sedan! Och ja har inte vetat nat hela tiden.. hmmz..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0