dagens



Dagens mående: Trott (som vanligt) annars bra!
Dagens borde: Stada, rensa ut mina klader
Dagens frisyr: Slarvigt uppsatt
Dagens klädsel: Morgonrock
Dagens gjort hittills: Klunkat kaffe & tittat pa tv
Dagens planer: Ner pa staden ev. fixa "dagens borde" (om ja orkar)
Dagens materiella vill ha: Min harddisk
Dagens längtan:
Dagens fundering:
Nar man ar gravid, varfor ar de under morgonen man e sjuk o inte under kvallen??
Dagens beroende: Kaffe, cigg & data
Dagens tråkigaste: Det mulna vadret (saknar svenska sommaren)
Dagens tidning: News Of The World (fran igar)
Dagens låt: Har inte blivit nan hittills
Dagens ovanligaste: Att ja sov igenom pojk's "gora-sig-iordning procedur"
Dagens ros: Vannerna

Maste ocksa tillagga en trakig sak. Nar pojk va pa PCworld och pratade med dom om min externa harddisk sa sa dom att de va en valdigt liten chans att fa tillbaka allt ja hade sparat pa den.. Och for att fa dom att ens forsoka sa kostar det mig £100. Borde inte foretaget som gjorde disken betala det pa garantin.. Har ju bara haft den i 7 manader.
Annars sa ar allt borta.. ALLA filmer (skiiiitmanga) ALLA tvserier (ocksa manga av dom, och de varsta av allt, ALLA mina kort jag tagit som ja inte sparat eller brant ut....ALLT KAN VA FORLORAT!!!
Dom undrade i affaren om ja hade nan backup till allt, men halla, den var ju min backup!
illa gorilla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0