back to normal life

forsta skiftet ja gjorde va ratt hart.
Men dela ut mina sma presenter till mina klienter. En sverige thshirt till Mike, fotbollstroja me landslaget till Barry, en keps med sverigetryck till JohnE och en tshirt med texten "Ol byggde denna vackra kropp" till JohnD.
Mycket uppskattat o dom alla bar dom samtidigt igar :)
Konverterade till svennar! :)
Far dra pa dom alla samma gear nasta gang ja jobbar me o ta kort for att lagga in har! :)

Annars, igar nar ja sluta jobbet kom pojk o hamta upp mig. Vi gick in till stan o motte hans mamma o aldsta syster som va pa besok. Tog en kaffe pa torget! Sen korde becca hem oss.
Blev CSI sunday pa fiveUS kanalen! Uunderbart + nagra biror ocksa!
Sov sa gott i min egen sang...

Nu klev ja nyss upp, tittar pa Jeremy Kyle :P haha!
Mycket brak osv... bra morgonunderhallning! :)
Ska ner till stan sen o mota upp pojken under hans lunchrast.
Fonstershoppa litegranna.... to be continued!!

Far val slanga in en liten blogg senare under dagen om ja hitta nat kul :)

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0