ansokan e klar !!!


Nu bar de strax ivag till jobbet annu en gang.
Men ta i tra, ja slutar redan 8 i morgonbitti. Har bara hant en gang tidigare under ett ar for mig!

Min jobbansokan ar utskriven o allt, behovs bara lamnas in nu ihop  med schema-uppgiften.
Senast tisdag kl 5pm ska den va inne. Far se om ja orkar att ga upp till kontoret o gora de sjalv eller om ja ska posta och hoppas att brevbarararen inte tappar bort de. Men enklast blir nog att skicka pojken.
Han har redan sagt at han ar frivillig till de :)

Och sa maste ja meddela att ja e sa glaaad over att lonen kommer imorgon!
Har bara haft och levt pa jamt under 2000;- sen vi kom hem fran sverige.
Rupert har tillomed lanat ut till nagra rakningar at mig och ja har lanat ut tobak till honom fran mitt forrad.
Bara o se hur lang tid dom pengarna racker innan man e pank igen! haha!

Nee, nu maste ja dra. Tjo Hejj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0