arabiska heavy-metal band....

Sitter har och lyssnar pa kristet och fundilerar lite....

Jag var forvirrad men nu har de klarnat lite.... men vissa handlingar kommer ja aldrig att forsta!! Vill inte ens forsoka!!!! u aint worth my love....

Slutade redan vid 12 idag sa de blev ner pa staden och mota pojk under hans lunchrast. Satt i city i solen med en kopp kaffe... Sen blev de tescos och lite mathandling... Hitta frappe dar som ja ska forsoka gora senare..
Ikvall ska han ivag och fixa planen dar dom spelar cricket i sommar, sa sara blir ensam ikvall! Wiiehoo!
Kan ha myskvall med mig sjalv igen med varmeljus och kall bira.. Kanske slanger pa lite kvarteret skatan.... :D

Pa fredag kommer Linda och Dave hit med. Ska farga hennes har och hon ska fixa fejknaglar till mig.. haha! Ja som hade mina riktiga sa langa o fina for inte alls lange sen.. men holl ju inte lange...
Men de ska iaf bli kul o se henne sa man far prata lite svenska o allt...

Neee nu are bog i buffalo och ja ska kika lite i perez hiltons blogg... tjo hejj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0